czwartek, 19 grudnia 2013

4



… odważyłem się. Zrobiłem to! Poszedłem jak zwykły nastolatek do szkoły. I znów ją zobaczyłem. Jest jeszcze piękniejsza od Anny, patrzyłem się na nią a ona po prostu odwróciła wzrok. Co to miało znaczyć?!
Potem wszedł ten „typ” do autobusu, i już nic nie mogłem zrobić. Przechodząc przez korytarzyk w autobusie, popatrzył się na mnie surowo. Kim on w ogóle jest?! Potem usiadł obok niej, i zaczęli rozmawiać, jednak nie na długo. Ciekawe, co on dla niej znaczy? W szkole na przerwach gadali ze sobą, śmiali się i kłócili. Nic z tego nie rozumiem!
A i jeszcze ta blondyna, Emi, przyjaciółka Julii, która za wszelką cenę chce mnie poderwać.
Na przerwach słyszałem o czymś takim jak Facebook, podobno to jakiś serwis internetowy. Ale, do czego to służy to muszę popytać.
Ależ ten świat się zmienił przez 100 lat. Nie wiedziałem jak mam się zachowywać!
Mam nadzieję, że się nauczę żyć w tym dziwnym świecie. A Julia mi w tym pomoże!

W końcu łączy nas przeszłość…  

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takie trochę krótkie, ale jak wam się podoba piszcie w komach, proszę <3

Brak komentarzy: